Hodnocení obchodu
Velice rychle dodani,ochotni pri vymene zbozi za jinou velikost.Mohu jen doporucit.
Tricko S je hodně široké a dost krátké. Kvalita materiálu neodpovídá ceně.
(Administrátor)
Nabízíme kvalitní trička vyšší gramáže 190g. Lepší kvalita materiálů být nemůže. Na konkurenčních eshopech prodávají nižší gramáž 150g. Jak je ostatně zřejmé dle kladných recenzí většiny našich zákazníků, kteří jsou s tričky spokojeni.
rychlost , spolehlivost
rychle vyřízená objednávka
Rychlé doručení, příznivé ceny, bezproblémová výměna zboží.
Som nadmieru spokojna. Perfektna komunikacia, ochota, rychle dodanie. Kvalitny tovar. Odporucam vsetkymi desiatimi.
Vše je z pěkného materiálu, tisk vypadá také hezky. Jsem spokojená.
nebylo to pro mě pouze jsem objednala
Naprostá spokojenost :-)
Vše bez problèmů
Zbozi jsem si objednala na dobirku. Jeste mi ani neprislo a uz mi psali mail, ze jsem prevzala zbozi zdarma, ze se stala chyba, tak jsem jim napsala, ze uz nekolik dni nevidim zadny pohyb ze strany DPD, ze pokud opravdu prijde bez te dobirky, tak ze obratem zaplatim. Prisel mi obratem email, ze neni problem. Pak mi DPD napsalo, ze mi budou dorucovat zbozi s dobirkou 11.11. a nasledne mi prisla sms zprava z eshopu, ze jsem stale jeste nezaplatila zasilku po prevzeti, tak jsem rozhorcena psala, ze zasilku zrejme ani neprevezmu, protoze se mi to zda jako podvod kdyz oni po mne chteji platit prevodem na ucet a DPD chce po mne dobirku, na to mi bylo napsano, ze pokud neprevezmu zasilku, tak je to vazne poruseni smlouvy a ze to predaji dal, ja osobne si teda myslim, ze pokud by mi neprislo zbozi na dobirku, tak to neni dodrzeni smlouvy z jejich strany, a tak nemam povinnost zbozi prevzit. No kazdopadne v pondeli zbozi prislo, !ZAPLATILA JSEM DOBIRKU! a stejne mi dnes napsali, ze jsem jim nezaplatila za zbozi a pokud do 3 dnu nezaplatim, tak to predaji jine spolecnosti. Doklad o zaplaceni jsem jim poslala, ale s takovym jednanim jsem se jeste nesetkala, nemam zadna pozitiva. Nakonec podle nich je to chyba DPD, ackoliv hned v prvnim mailu mi napsali, ze se stala chyba a ze mi omylem poslali zbozi zdarma.
(Administrátor)
Děkujeme za dlouhosáhlý elaborát chyby, která nevznikla na naší straně. Desítkám zákazníků bylo omylem zasláno zboží zadarmo. Následně jsme je slušně v prvním emailu požádali, aby zboží dodatečně zaplatili. My jsme poctivý eshop. Naopak nás překvapilo, kolik nepoctivých lidí je, kteří stále za převzaté zboží odmítají zaplatit.
Stránka 9 z 26 , položek celkem: 513